.

.

.

.
.


.

.
.
.

dilluns, 2 de novembre del 2009

Ha mort Teodora Carbonero




Hui, dia de les Ànimes, soterrem una bona dona, la senyora Teodora Carbonero, mare dels nostres germans de l’Expiració Francisco i Pepe Llavero.

Que la Mare de Déu del Patrocini i el Crist de l’Expiració vulguen tenir-la en la glòria i el Crist de la Misericòrdia la guarde en aquests moments de silenci i dol.

Nosaltres preguem a la Mare de Déu en la seua Soledat que li siga també companyia i que l’empare.

Volem donar una abraçada ben forta a la seua família, de part de tots els confrares i confrareses de la Soledat, que preguem per ella de manera sincera i afectuosa.

Que en pau descanse.


El Senyor és el meu pastor:
no em falta res.
Em fa descansar en prats deliciosos,
em porta al repòs vora l’aigua,
i allí em retorna.


Em guia per camins segurs,
per amor del seu nom;
ni que passe per la vall tenebrosa,
no tinc por de cap mal.


Tu ets a la meua vora;
la teua vara i el teu bastó
em donen confiança.

Davant de mi pares taula tu mateix
enfront dels enemics;
m’has ungit el cap amb perfums,
omplis fins a dalt la meua copa.

Ben cert, tota la vida m’acompanyen

la teua bondat i el teu amor.
I viuré anys i més anys a la casa del Senyor.

Salm 23.