.

.

.

.
.


.

.
.
.

dimecres, 30 d’abril del 2008

Motet "Som Soledat"

Som Soledat

Motet a 4 veus.

Dedicat a la imatge de la Mare de Déu de la Soledat d’Ontinyent
en el seu seixanté aniversari de la imatge.

Música: Quique Orquín Aleixandre Lletra: Sergi Gómez i Soler





Dones: Qui m’ho pot dir on és? L’heu vist passar?
El meu car fill. Són plors de mare els meus recels?
L’han condemnat? Tallen punyals mon cor.
Arrossegat. Penjant en creu...

Heu mort mon bé. El meu delit.
Jo t’he parit. Fill, no respons al meu abraç?
Tu i jo tant sols; que el sol s’ha fos.
Som Soledat. Déu proveix.
Fosca aniré. Fill meu hem mort.
Som Soledat.

Homes: A qui busqueu? Què a qui cerqueu?
El vostre fill? No serà aquell que anava pres?
Arrossegat. Movia al plor.
Duia una creu. Mort el veureu.

Nostres pecats l’han mort. La vostra sang es clou.
Sense esperit. No pren caliu del vostre braç.
Pasqua de dol; ventre trencat i fosc.
Sols hem quedat, tot és silenci.
Confiarem. Esperarem. Obscur condol.
Som Soledat.



Dones: Qui m’ho pot dir on és? L’heu vist passar?
Homes: A qui busqueu? Què a qui cerqueu?
El meu car fill. Són plors de mare els meus recels?
El vostre fill? No serà aquell que anava pres?
L’han condemnat? Tallen punyals mon cor.
Arrossegat. Movia al plor.
Arrossegat. Penjant en creu...
Duia una creu. Mort el veureu.

Heu mort mon bé. El meu delit.
Nostres pecats l’han mort. La vostra sang es clou.
Jo t’he parit. Fill, no respons al meu abraç?
Sense esperit. No pren caliu del vostre braç.
Tu i jo tant sols; que el sol s’ha fos.
Pasqua de dol; ventre trencat i fosc.
Som Soledat. Déu proveix.
Sols hem quedat, tot és silenci.
Fosca aniré. Fill meu hem mort.
Confiarem. Esperarem. Obscur condol.

Som Soledat.
Som Soledat.